torsdag 29 april 2010

Stressful Morning

Nere på farmen nu, känns som vi stressade som tokar hela morgonen. Alltid så när vi ska åka ner hit, kan liksom inte bara packa väskan o åka utifall folk kommer o vill titta på lägenheten medan vi är borta. Kvällen innan så tänker vi att det är inte så mycket som behöver fixas, vi gör det "in the morning". Väl på morgonen inser jag allt som oftast att det inte var så snabbstädat som jag först trodde utan typ 1,5 timmes jobb.. Hursomhelst, nu är vi iaf här!

Varför vi ens stressade vet jag inte då det inte var nån direkt brådska till nånting.. bara kossorna som ska hämtas vid halv tre, men än är klockan bara två. Själv ska jag nog inte göra så mycket mer alls idag, känner mej supertrött! Verkar som tröttheten sakta börjar komma tillbaka igen efter några veckors pigghet.

Är så jäkla arg hela tiden o brusar upp för minsta grej o blir helt tokig.. Säkert därför jag är så trött haha. Undrar om man blir mer bitsk när man väntar en kille och mer åt det gråtmilda hållet när det är en tjej? Fast jag gör nog bådeoch kom jag just på, startar gärna ett bråk o har 100 argument varför jag har rätt - får jag sen det minsta motstånd från C kommer tårarna och jag orkar inte tjafsa emot längre...

Arg o sur mest hela tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar