fredag 2 april 2010

Iklädd blommiga gummistövlar och overall

Tog jag mej en promenad ner mot floden som ligger en cirka 20 minuter bort från farmen. Kom dock inte så långt då nattens regn gjort att det var översvämningar lite här o var. Testade vattentätheten på mina gummistövlar och dom fick klart godkänt! Haha kom o tänka på när jag var liten o hoppade omkring i vattenpussar (som mamma kallade dem). Tänk att vatten kunde vara så roligt när man var liten! Att få uppleva allt det där igen, att se ens lilla solstråle glädjas över livets små ting är något jag verkligen ser fram emot som blivande mamma.

En riktig bonnläpp är jag idag!
Kör all in med overall, gummistövlar o kepa..

Här tog min promenad abrupt slut..

Har just ätit upp min lunch (och en mudcake slice till efterrätt!) och nu väntar mer spacklande uppe i huset. Usch har verkligen ingen lust alls, vill helst att den här dan ska ta slut om jag ska va ärlig..

PS. Nä min graviditet var inget aprilskämt, även om jag lustigt nog råkade avslöja det den 1:a april :)

1 kommentar:

  1. Jag förstod det när jag sen läste fler inlägg och kommentaren från din kompis. Men jag hade precis läst aprilskämt om graviditeter i två andra bloggar, så jag kunde inte låta bli att vara lite på min vakt.. :)

    Men nu förstår jag ju att det är helt sant och jag är så glad för er skull! Jag har följt er i flera år och tycker det ska bli jättekul att få läsa om graviditet och bebis! :) Jättestort grattis igen!

    SvaraRadera