fredag 16 april 2010

Att bli vuxen..

Tänkte på en grej häromdan. Alltså jag kommer ju komma hem höggravid o träffa mina familj som jag inte sett på ett år. Vilken chock det kommer bli att se mej stor som en badboll. Ja för dom alltså, som inte sett mej växa succesivt utan plötsligt landar jag bara en dag med en jättemage!

Allra konstigast kommer det bli att möta pappa. Jag har ju liksom alltid varit pappas lilla flicka o i ett ögonkast är det avslöjat - jag har blivit vuxen och har (helt uppenbarligen) ett sexliv!! Haha jösses vilka funderingar...

Önskar jag hade en bild här på mej o pappa när jag var 5 o satt på hans gula Indian motorcykel med min gula handmålade hjälm, ivrig att att få åka iväg på en av våra många turer. Säkert var det där grunden las för mitt framtida motorcykelintresse :)


Så här såg pärlan ut, fast med en sidovagn för mej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar