onsdag 28 april 2010

En promenad piggar oftast upp...

När man känner sej på dåligt humör. Att titta på Blockets sida för lägenheter är nåt som verkligen kan dra ner mitt humör "in no time" som man säger här. Gaah jag blir galen, är det inte i fel område så är den för liten eller så hyrs den bara ut i 2 veckor. Ja lägenheten alltså. Tror faktiskt att det är bättre att fixa bil först och sen köra omkring o titta när jag väl är hemma i Sverige. Fast ser framför mej hur jag höggravid o svettig kör fel, får parkeringsböter o inte orkar gå upp för trappan när jag väl kommer fram haha. M har lovat att hon ska följa med så då är vi iaf två tjockisar i samma bil, eller hur gumman ;)

Nä nu ska jag gå ner o ta en dusch o sen sitta o rulla tummarna fram till ett.. haha.

Så här såg det ut på min promenad jag nyss kom in från:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar