onsdag 14 april 2010

Unkna Vindar

..blåser det här nere på farmen. Nämligen väldigt stormigt idag och det gör att det stinker fertiliser (koskit med andra ord) överallt.
Fanns mer mat i kylskåpet än jag hade väntat mej så det var en positiv överraskning. C's mamma är så gullig, om hon ser mej äta något speciellt som jag har med mej hemifrån så står alltid en ny förpackning i skafferiet eller kylskåpet nästa gång jag kommer ner! Idag var det 4 konservburkar creamed rice i skafferiet (typ som risifrutti fast inte lika gräddig) som jag gillar att äta som mellanmål tillsammans med apelsin. Vet att hon vill att vi ska känna oss som hemma här o det är himla omtänksamt tycker jag :)

Nä om man skulle ta o knalla upp till huset o göra älsklingen sällskap. Han åkte upp dit för ett bra tag sen så borde ha hunnit en bit by now..


Oskyldig stinkbomb?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar