onsdag 21 april 2010

Kvalitets Bloggning!

Känns verkligen som om jag bara har ett par få chanser att få till ett inlägg, så jag anstränger mej lite mer när tillfälle väl ges! Undrar förresten om jag fortfarande kommer blogga när vi har en liten? Har en känsla av att det kommer bli lite mindre till att börja med.. Lär ju vara hyfsat upptagen ändå :)

Morgonen har spenderats i telefon med älskade mamsen, en timme brände vi av även fast vi bara skulle prata "en liten stund". Det är vi i ett nötskal haha. Hon berättade att hon börjat följa bloggen regelbundet nu när dom fått ordning på internet där hemma, det glädjer mej så - familjen var ju anledningen till att jag först började "föra dagbok" på nätet för cirka 4,5 år sen då jag drog till Australien för att plugga. Nu visste både hon och min brorsa exakt vilken vagn vi köpt då dom sett bilder i bloggen - aah nästan som man blir lite tårögd, känns ju plötsligt som om dom är så mycket närmre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar