fredag 2 april 2010

Tack..

...snälla för alla gratulationer jag fått! Bloggvärlden är verkligen ett perfekt sätt att utbyta erfarenheter och knyta nya kontakter, något jag allt som oftast försöker förklara för C som mest tycker att det är en massa dravel jag håller på med. Han suckar varje gång jag ber han ta ett foto för bloggen därför får jag för det mesta sköta den biten själv..

Oh well, en dag när jag är storbloggare och slantar o gratisprodukter börjar trilla in kanske han tycker annorlunda haha. Skämt åsido, vet inte om det är nåt att eftersträva. Verkar som tillsammans med ökade inkomster från bloggen kommer också en massa elaka kommentarer samt press att alltid leverera. Och det kanske man inte alltid orkar!

Satt o kollade igenom gamla web-cam bilder och kom fram till att jag bytt frisyr/färg rätt ofta dom senaste åren:









Kan sakna det riktigt mörka ibland, så mycket glansigare och tyckte att jag blev bemött annorlunda från när jag var superblond för ett par år sen. Nu känns det ändå som jag hittat den gyllene medelvägen haha - gillar mitt hår som det är nu, ser naturligast ut tycker jag själv. Vad tycker ni, ska jag bli brunett igen?

1 kommentar:

  1. Jag gillar nyanserna du har på 3e och 5e bilden. Det gyllenaktigta värmer upp ditt fina ansikte.

    SvaraRadera