söndag 18 april 2010

En snabbis på kvällskvisten

Ja tänkte att jag slänger in ett snabbt blogginlägg alltså ;) Har haft en väldigt social dag; träffat vänner o bekanta vi inte sett på jättelänge! Dagen började med att jag o E tog en långpromenad (8 km!) runt Lake Hayes innan lunch o sen mötte vi upp grabbarna som varit o kört motox, för lunch ute i Walnut Cottage. På eftermiddagen snodde jag runt lite överallt, organiserade present åt V som fyllde år, hann med en snabbis på gymmet, bakade efterrätt o städade! Vid femtiden när det var dags att göra sej iordning för att att åka till V var jag hyfsat trött så slängde mej på soffan, stängde ögonen o tog en 5 minuter powernap - det hjälpte mej att klara resten av kvällen :)

Väl hos V var vi ett sällskap på hela 13 pers som åt mängder av god mat o pratade i timmar! Blev en massa baby på G gratulationer :) Nu är jag helt slut på riktigt, ska dricka en kopp pepparmintste o kolla en stund på tv, innan sängen väntar..

Jag bakade Chocolate Eclairs som blev en hit!
Tackar E för det vinnande receptet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar