söndag 11 april 2010

Seg Söndag

Hade alldeles för roligt igår tror jag.. Idag känns nämligen allt supertråkigt! Inte blir det bättre av att det ser ut som en tipp här hemma o det är massa som behövs göras..

Åt frukost inne i stan o nu sitter vi här o laddar för att sätta igång med alla måsten. Usch. Kanske borde dra på lite hög musik för att komma igång? Har bestämt mej för att rensa ur min garderob idag och plocka undan allt som inte kommer användas på ett bra tag. Tror det skulle göra livet lite enklare, för just nu så är varje morgon ett rent "mission" där jag river ut halva garderoben för att prova typ allt, bara för att inse att det inte passar längre. Minst sagt frustrerande! Vet inte ens om jag ska vara glad eller bedrövad då jag provar jeans som tidigare var för stora o nu sitter perfekt? Tur i oturen eller?

Enligt V är jag inte på långa vägar tillräckligt tjock än för att vara gravid. Hon beklagade sej igår om att hon såg ut att vara den som var gravid, inte jag. Världens överdrift kan jag ju tillägga!

Nu ringer precis T o frågar om vi vill träffas o ta en kaffe. Shit har ju inte fått ett smack gjort än... Men det får väl vänta ett tag till.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar