fredag 9 april 2010

Baby's Vrålåk

Nu har jag äntligen bestämt mej; det blir en Mountain Buggy Urban Jungle after all. Var inne på HJ Smiths idag och provkörde pärlan o jag gillar den verkligen. Färgen flint känns som en vinnare, lite roligare än svart men ändå inte lika färgstarkt som knallröd (jag tröttnar ju som sagt snabbt)!

Tjuvfotade lite inne på HJ Smiths:



Vet att den fått blandade recensioner i Sverige men jag har kollat runt på hemsidor från hela världen och det verkar som svenskar är kräsna - överallt annars har den nämligen fått toppbetyg o vunnit massa awards så jag har bestämt mej att gå efter det! Dessutom tror jag den kommer passa vår livsstil perfekt; vill kunna ta mej fram överallt och den är lättstyrd samtidigt som dom stora hjulen o dämpningen gör att man kan köra i både snö o på gropiga grusvägar utan problem :)

Nu ska vi packa ihop o dra oss mot Queenstown!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar