torsdag 15 april 2010

En hit!

Kvällens middag blev en hit hos grabbarna, fick dock skippa peston då det visade sej att den gick ut 2008(!!) haha. Hittade lite chili, vitlök och andra grejer att blanda i istället :)

Är jättetrött i ryggen, säkert en kombination av all körning idag, städandet samt att tyngdpunkten ju sakta börjar förändras och det känns redan.. Har en känsla att jag kommer bli en av dom med extrem jobbig ryggont under graviditetens sista månader. Eller ja dom flesta gravida får säkert känningar i ryggen fast känns ju inte som ett bra tecken att det redan börjat! Har lovat mej själv att hålla igång så länge jag orkar på gymmet o självklart med promenader, jag tror verkligen på att träning underlättar graviditeten för att inte tala om tiden efteråt.

Nu ska jag göra mej en kopp te o kolla lite på tv innan jag säger tack o hej till denna dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar