onsdag 23 maj 2012

Aooouch..

Vaknade vid tre av att det smärtstillande börjat gå ur kroppen... AJ kan jag meddela, jäklar vad öm hela min axel är! Jag väntade till fem men sen tog jag en ny dos för att kunna sova några timmar till.

Nu är det äntligen morgon även om jag inte känner mej ett dugg utvilad så är det ändå skönt att gå upp. Ska försöka mej på att ta en dusch nu och sen klä på mej. Gissar att jag kommer behöva lite assistans, tur att C finns här :)

Efter att vi checkat ut och hittat nåt okej ställe att käka frukost på så kör vi ner mot farmen igen, där väntar "Dry cow therapy" av 700 kossor för C och flyttstädning för mej (i den mån jag kan såklart). Fullt upp med andra ord!


Dry cow therapy betyder att kossorna får pencillin i tuttarna så att de inte får mjölkstockning när mjölksäsongen slutar den 1:a juni. Utifall någon undrade ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar