onsdag 9 maj 2012

Vilken lättnad!

Jag får komma in för operation redan den 22:a maj, om mindre än 2 veckor alltså! Åh, just nu är jag så himla lättad, lycklig och tacksam att jag knappt vet vad jag ska ta mej till! Tänk vad det kan löna sej att prata med rätt person ibland, i detta fall sekreteraren till min kirurg - hon skickade iväg ett email till ACC igår och fick godkännande redan idag!

Just nu har jag en skrattande liten gullunge som sitter och studsar upp och ner på mina fötter medan han håller mej i tårna- L verkar glad för mammas skull han med :)

Nu vet jag vad jag har att göra de närmsta veckorna, packa så mycket jag bara kan och köra flyttlass med C helgen före operationen för sen lär jag vara "ur bruk" ett par veckor igen. Jag har inte nämt något om det på bloggen men de senaste veckan har jag haft riktigt ont stundtals, skinnet fastnar och kläms fast under nyckelbenet och det är som att få en kniv i sej som vrids runt. Det kommer när jag minst anar det och får mej att skrika rakt ut varje gång.

Ännu en anledning att jag är såååå himla glad att äntligen bli fixad!



Blir såklart ett uppehåll med cyklingen igen, men jag är övertygad om att jag 
snart är tillbaka i sadeln igen!


6 kommentarer:

  1. å grattis!! vad glad jag blir för din skull! ta inte ut dig helt nu bara. ;)

    /C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Och jag ska tänka på att inte ta ut mej helt, det är helt klart lättare sagt än gjort :)

      Radera
  2. ååå, grattis gud vilken lättnad det måste vara :).
    det låter inte det minsta skönt med att benet fastnar så, tur att du inte ska vänta så länge längre :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Johanna, jag är såå glad att den ovissa väntan äntligen är över!

      Radera
  3. Vad skönt att de äntligen går åt rätt håll!
    Glad för din skull.
    Många kramar kusinen i Uppsala

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja äntligen Lina! Det har verkligen varit en lång följetong men nu hoppas jag att den snart är över! Jag hoppas att det inte dröjer alltför länge innan vi ses, stor kram från mej!

      Radera