tisdag 29 maj 2012

Moving Houses...

...är nåt jag kan rätt bra vid det här laget. Jag anser mej själv som en nogrann flyttstädare, har numera stenkoll på hur och vad som kollas under husinspektioner och hur rent det förväntas att vara när man lämnar ett hus/lägenhet. Därför blir jag grymt besviken när andra inte håller samma standard. Finns inget värre än när man flyttar in nånstans och måste börja med att städa stället!

Just den här gången känns det lite trist med allt jobb jag lägger ned för familjen som flyttar in är riktigt "grubby",  de röker inomhus och har hund... Detta hus lär vara förstört inom 6 månader, så himla synd med tanke på hur fint det blivit efter renoveringen.

Men men. Inte mitt problem, även om vi fortfarande äger farmen så är det högst unlikely att vi skulle flytta hit igen. Isåfall får vi bygga ett nytt hus! Nu ska jag sätta på mej gummihandskarna och gå loss på toaletterna...

Nån som får lust att komma hit och hjälpa till?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar