onsdag 2 maj 2012

Saknad

Har suttit och bläddrat igenom massa gamla bilder på facebook från 2007 tillochmed idag... Det fick mej att inse hur mycket jag faktiskt varit med om! Och hur jag kan längta tillbaka till vissa perioder.

Australien tillexempel. Mina fina vänner som jag mötte där, och hur livet kändes liksom bekymmerslöst - allt låg framför mej men ändå levde jag i nuet på ett annat sätt. Räknade månaderna i antal prov och roliga fester. Ja lite så!

Tittade även på bilder från Sverige och somrarna jag spenderat där sen jag flyttade till NZ.. De där värdefulla veckorna jag kommit hem och fått spendera med min familj, släkt och vänner. Åh just nu känner jag en enorm saknad. Efter ett samtal jag hade igår med en vän är jag ännu mer övertygad om att vi skulle må bra av en längre period i Sverige igen. Jag säger vi för jag tror att vi skulle må bra av det alla tre, jag för att jag skulle få vara nära min familj och vänner i Sverige igen, L skulle få chans att spendera viktig tid med sin svenska familj och C, ja jag tror faktiskt att ett brejk från allt här skulle göra honom gott också.

Vi får se vad som händer de närmsta månaderna men just nu känner jag för att sälja allt här och hoppa på ett flyg som går mot Sweeeeeden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar