lördag 26 maj 2012

Lite pömsiga

Jag och L vaknade precis efter varsin tupplur - åh så skönt det var att sova en stund. Jag åkte in och storhandlade före lunch och det var tillräckligt för att jag skulle känna mej alldles utmattad när jag kom hem. Ont som f-n gjorde det att köra bil också. Jag skulle nog ha stannat hemma men nu är kylskåpet fullt iallafall och vi slipper äta flottig korv till middag igen haha. Ikväll lagar jag mat här hemma :)

Jag känner stressen komma smygande litegrann då jag vet att vi måste ha hela huset färdigpackat och städat om bara några dagar (på onsdag har vi hyrt en stor lastbil som vi ska köra våra grejer upp till QT i). Men som sagt, det är några dagar kvar tills dess och jag känner mej inte riktigt fit for fight än.

Resten av eftermiddagen softar jag och L i soffan så får det bli nya tag imorgon!



Jag idag innan jag begav mej ut ur huset för första gången sen vi kom hem från Dunedin - 
ända till Winton supermarket körde jag ;)

1 kommentar:

  1. Älskar dig min underbara tappra dotter!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera