måndag 14 maj 2012

Gammal nog att sluta sova dagtid?

Ja det gäller L såklart, jag börjar undra om han kanske inte behöver sova varje dag längre? Särskilt de dagar då han sover utan uppehåll hela natten och sent in på morgonen. Klockan är kvart över två nu och vi/jag har försökt få honom att somna sen strax före ett. Nu ger jag upp! 

Han får vara vaken bäst han vill. Risken är överhängande att han kraschar före middag men oh well, får väl ta den risken. Jag kan knappast tvinga honom att sova! 

Jag har förresten hittat en fotokurs med inriktning på porträttfoto i Queenstown jag är intresserad av. Den verkar riktigt bra men kostar en hel del... Jag är osäker på om det är värt pengarna. Beror såklart på vad jag gör med kunskapen, leder det till en business är det ju helt klart värt pengarna! Problemet är att jag är så jäkla feg ibland. Tänker att jag inte har tillräckligt med erfarenhet och säkert kommer att vara sämst av alla! Men vågar man inte chansa kan man inget vinna, eller hur?


Idag är det inte alls lika fint väder som igår.. 


Mestadels mulet..



... fast jag lyckades hitta några få solglimtar, 



 lagom långa till att hinna ta två foton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar