fredag 11 maj 2012

Good morning from us!

Herregud vad jag fått äta upp mitt inlägg "Inga bilder Ingen blogg", på sistone har det varit pinsamt bildfattigt här inne men det beror på att vi är nere på farmen och bara har begränsat med data. Laddar jag upp bilder som jag vill så går vårt "usuage" ner till noll direkt! Men vi ska ju flytta snart och uppe i Queenstown har vi ju äntligen obegränsat internet så ni får hålla ut med få bilder när vi är här nere..

Här kommer iallafall ett god morgon från mej och L, vi ligger i sängen och drar oss. Jag med min laptop och L roar sej med iPaden, han älskar djur-och fordonsappsen vi laddat ner åt honom! Modernt lärande få man väl kalla det :) Fast inget slår sagostunden vi har varje kväll, den kan ingen dator i världen ersätta!

Nu ska jag gå upp och göra poached eggs till frukost - mmmm...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar