söndag 6 maj 2012

Helt okej..


..kändes det som auditionen gick. Jag fick gå med en ryggsäck och låtsas beundra den obefintliga utsikten i ett konferensrum samt skåla i ett tomt vinglas och sniffa på ett ickeexisterande vin. Kändes exakt lika fånigt som det låter men jag försökte leva mej in i det hela så gott jag kunde!

Vet fortfarande inte vad det är frågan om för reklam och jag fick skriva på en massa papper om att inte avslöja ett knyst även om jag skulle få reda på det.. hemligt värre!

Nu är det bara och vänta o se om jag hör något angående en andra adution nästa vecka. Ni kan väl hålla tummarna för mej? 



Jag och L tog en långpromenad längs vattnet när jag kom hem igen, medan pappa stack iväg och cyklade DH ett par timmar



Kyligt men soligt var det, och det fanns som vanligt en massa spännande att titta på hälsar L!


2 kommentarer:

  1. Vad bra att det känns helt okej, vi håller tummarna för att du ska gå vidare nu. hoppas hoppas hoppas :D Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Johanna! Det hoppas jag med, vore superkul att få gå vidare! Kramar

      Radera