torsdag 24 maj 2012

Jag behöver träna...


...på att göra absolut ingenting för jäklar vad dålig jag är på det! Har så svårt att vila utan att känna dåligt samvete och tänker att jag borde kunna göra både det ena och det andra. Men bara att byta blöja och kläder på L i morse var en pärs som fick mej att börja kallsvettas och vilja lägga mej ner. Så på den nivån är det - bara att acceptera antar jag.

Blir iallafall väldigt bortskämd här nere på farmen av C:s mamma som fixar middag varje kväll och har hand om L så mycket hon kan. C hjälper också till förstås men han måste ju jobba så då är det bra att farmor finns!



Här ser ni mitt plåster över ärret, som går lodrätt och är längre än jag trodde. Men inget jag tänker oroa mej över, viktigast är att det läker fint. Sen kan jag fixa till det med laser om så behövs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar