fredag 18 maj 2012

Behind the scenes

Om ni trodde att det är lätt att få till en dagens outfit eller bara ett vanligt porträtt med självutlösaren på kameran så trodde ni fel. Och nu pratar jag inte bara om att lyckats hitta ett objekt i rätt höjd att ställa kameran på, bra ljus och en intressant bakgrund. Nä det allra svåraste är att få min lille gubbe att stå still längre än en sekund...

Nedan kan ni få en glimt av hur det ser ut när jag ska försöka ta en bra bild: 



Den här blev väl bäst, iallafall om man jämför med resten...



.Här åkte visst huvudet av på mej. L:s outfit syns ju iallafall kanon, jenasen och tröjan är från Pumpkin Patch, skorna från Rookies och mössan la jag fem dollar på hos The Warehouse!



Kolla in mitt hår! Det blåste en aning ute. L är ute på mission som vanligt...



...här i jakt på den blixtrande kameran - svinkul!


Nu har jag precis lagt min lille parvel. Trodde faktiskt inte han skulle somna, men det gjorde han. Helt själv dessutom! Snart kommer E hit, vi ska dricka lite vin och catcha up på allt som hänt sen sist. Jag har hur mycket som helst jag borde göra men va fasiken, vi ses knappast varje dag! 

Ska röja undan det värsta här så jag har lite mindre att göra ikväll. Over and Out

1 kommentar:

  1. Hihi, sista bilden är ju helt underbar :)
    /J

    SvaraRadera