lördag 19 maj 2012

Lots to look forward to!

Plötsligt har jag fått flera roliga saker att se fram emot, dels vår resa som äntligen är bokad, reklamfilmjobb i början av juni (yes, det blev bekräftat idag!) och såklart att äntligen bli av med min stora bula till nyckelben. Ska bli så himla skönt att lägga hela den historien bakom mej och blicka framåt igen. 

För framåt, det är just vad jag ser nu!

Min trip ner till farmen idag såg ut så här:






Stannade till vid en rastplats och tog några snabba foton medan L sov, självklart kom det en annan bil när jag stod o posade (hur pinsamt!!) varpå jag snabbt hoppade in i bilen och körde iväg - det är mest turister på vägarna som tur är så jag ser nog aldrig dem igen :)

Nu ska jag springa ut till bilen och hämta in min  väska innan jag kan krypa ner under täcket hos C. Brrr, det är gräsligt kallt här nere på farmen. Men inte många nätter kvar här nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar