måndag 14 maj 2012

Not ideal

... kan man väl säga att det var att ha L vaken hela dagen. Han är "still going", och klockan är snart sex så det funkade men jag föredrar nog att han har sin dagliga sovstund ett tag till. Idag gick det an tack vare att jag tog med mej honom på min över 1,5 timme långa powerwalk/jogg. Det är faktiskt bra mycket roligare att ha L med mej på sin cykel, än att gå själv. För att inte tala om hur mycket mer det tar på hela kroppen! Och lite extra träning säger jag inte nej till :) 

Minns inte när jag var på gymmet sist, men det var förmodligen när J var här för ett par månader sen. Istället håller jag igång med mina oftast dagliga promenader och styrka med kroppsvikt (just nu blir det bara benövningar och mage pga mitt nyckelben men om ett par månader kan jag förhoppningsvis börja köra överkropp lite lätt igen) och det kommer man rätt långt med tycker jag. Fast kanske blir det ett gymkort i vinter när det är som kallast ute.

Fotade lite med min stora kamera när jag och L kom tillbaka, det var så härligt ljus över bergen:











Lägg märke till hur L endast har en vante, det andra är en avklippt strumpa som jag fixade fram då andra vanten var spårlöst borta när vi skulle gå ut. Matchade ju i färg iallafall fast L ser tveksam ut... haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar