måndag 28 maj 2012

Back to myself

Jag börjar äntligen känna mej som mej själv igen, illamåendet är borta, aptiten är tillbaka (nu är jag plötsligt hungrig hela tiden!) och axeln gör lite mindre ont varje dag. Underbart!

Har grejat och fixat en hel del här hemma idag och det tar sej faktiskt... Tror aldrig jag varit såhär organiserad och ute i god tid nånsin när vi flyttat. Har upptäckt att det faktiskt är väldigt skönt att beta av ett rum/område varje dag istället för att göra allt under panikstress sista dagen. Kanske kan det här vara början på mitt mer organiserade jag?

Efter att ha spenderat hela förmiddagen inomhus tog jag en välbehövlig dusch och så gick jag och L ut på en promenad i blåsovädret. Kallt men skönt med lite frisk luft!



Här har vi precis kommit hem igen...



...innan vi kunde gå in så dubbelkollade L att farsan räknat rätt 
när det gällde antal staketpinnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar