fredag 18 maj 2012

Friends

Jag är så tacksam över vilka fina vänner jag har! Har fyllt på med en massa energi från underbara tjejer idag, gått på promenad med en, haft vindejt med en annan och ett härligt skypesamtal med en tredje!

Precis vad jag behövde. Nu är jag laddad inför nästa vecka som kommer bli en anings crazy med en trip till Dundedin, operation av mitt nyckelben, flytt ur huset nere på farmen och förhoppningsvis Wardrobe för ett modelljobb. Dom ville först ha mej som modell vid en helicopter picnick, men sen ändrade de sej och ville ha mej med i reklam för ett exlusivt spa/resort, där jag skulle få en ryggmassage.. Den scenen var jag tvungen att tacka nej till då min axel kommer öppnas upp både på fram och baksidan för att kunna sätta in nålen/skruven som ska hålla ihop mitt nyckelben. Inte nåt vidare upplägg för en ryggmassage med andra ord! 

Får se vad nästa bud blir. Viktigast just nu är iallafall att få mitt nyckelben fixat! Ska packa sjukhusväskan nu, lär lägga ner en massa cardigans och stretchiga linnen som jag slipper trä över huvudet. För att inte tala om byxor utan knappar - hej tights :) Imorgon bär det av ner till farmen igen och sen vidare till Dunedin måndag morgon, vi har bokat ett jättefint hotell precis vid havet - alltid något att se fram emot!



Njuter av att kunna bära uppsatt hår i några dagar till! 
Snart blir det självtork och häng-style igen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar