tisdag 1 maj 2012

Inte populärt

Jag tog med mej L till Mainly Music i Arrowtown i morse för att möta upp en vän och hennes dotter. L visade dock tydligt att Mainly Music inte är något för honom längre. Han gick och hämtade sina ytterkläder stup i kvarten, tog min hand och pekade mot dörren! Vi höll ut tills det var över, men vi lär nog inte komma tillbaka igen på ett tag. 

Tog en fika med S efteråt och grattade lilla N som nyss fyllt två, sen drog jag och L till lekparken - det var desto mer uppskattat!



Kanske ännu roligare hade vi eftermiddags när det blev både cykeltur och stenkastning 
i vattenbrynet!

Jag och L är själva här ikväll då C är nere på farmen för en natt. Så snart jag lagt L ska jag ha skypedejt med finaste M, det ser jag fram emot! 

Sen blir det kanske rent utav ett bad med tända ljus.. Man måste unna sej lite egenlyx ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar