tisdag 29 maj 2012

Bröllop

Efter toalettskrubb och flyttstäd hela dagen var jag tvungen att drömma mej bort till lite glamorösare världar, och därför suttit och surfat runt efter den perfekta platsen att gifta sej på. Alltså det enda jag kan säga att jag mer än väl förstår par som bestämmer sej från att fly allt och gifta sej ensamma på en avskild ort! Fast du kan vara lugn mamma, jag tror inte att det blir så...

Men faktum kvartår, efter en halvtimmes bröllopssurfande känner jag mej bara förvirrad och nära på matt av alla val man måste göra.. Herregud jag vill bara att det ska vara så enkelt som möjligt.. och alldeles alldeles perfekt och gärna unikt, är det verkligen så mycket begärt? ;)



Bröllop på en äng i Sverige? 
Foto av min favoritfotograf när det kommer till bröllop,



5 kommentarer:

  1. Kul med en ny (för mig) utlandsblogg!
    Mysigt ni verkar ha det...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen hit! Hoppas du stannar kvar :)

      Radera
  2. Hihi, jag håller helt med dig! Enskilt och avskilt; en paradisstrand, en blomsteräng eller en bergstopp vore inte fel. Gäller bara att övertyga sambom om dess förträfflighet ;o)
    /J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! Jag gillar alla tre förslag, och det gör nog faktiskt C också men jag kan inte riktigt släppa idén om ett bröllop med de allra närmsta familjen och vännerna.. Kanske slutar med 2 bröllop tilslut haha.

      Radera
    2. Ja, jag förstår att det inte är så enkelt med familjer och vänner på två sidor av Jorden. I ert fall kanske två bröllop är det smidigaste för att inte utesluta någon? Två planeringar alltså, hihi! Det blir nog jättefint, vad ni än bestämmer er för :)
      /J

      Radera