torsdag 31 maj 2012

Never ending...

...story är lite vad den här utrensningen känns som. Herregud jag har hållt på hela dagen (förutom sammanlagt 2 timmars brejk för Mini Muscle/kaffe/lunch), ändå syns det ingen som helst skillnad! Fast de svarta sopsäckarna med skräp och lådorna med kläder till insamling vittnar ju ändå om att jag fått nåt gjort - tur det, annars skulle jag deppa ihop totalt :)

Nu ska jag skruva upp musiken och fortsätta här medan jag fortfarande har lite energi, och innan C kommer hem från farmen där han är och städar upp det sista!

Hej så länge!



Jag och min lille älskling myser i vår nya soffa 
- hur skön som helst tycker vi båda två!

1 kommentar:

  1. o det syns, vad duktiga ni har varit.. Så fina ni är, o vad louis har växt.. o Han är i sin mysigaste ålder o ni så viktiga för honom..

    SvaraRadera