söndag 13 maj 2012

My Day so Far

Mors Dag har varit riktigt bra hittills, vår lille solstråle vaknade visserligen redan kvart över sex och jag hade gärna önskat mej en sovmorgon men istället gick vi upp alla tre vid sjusnåret efter att L uppenbarligen inte ville samma sak. 

Vi klädde på oss och gjorde oss i ordning innan vi åkte ner till vårt favoritcafé och åt frukost! Jag beställde som vanligt deras "Free range eggs with haloumi", lika gott varje gång! C äter alltid "Eggs Benedict", det är hans favorit.  L smaskade på en savoury muffin, drack fluffy och surplade hallonsmoothie. Helt klart en lyxfrukost för oss alla med andra ord :)

Nu ska jag antingen åka till gymmet en sväng eller gå en långpromenad innan C:s föräldrar kommer upp till Queenstown för lunch. Just nu är jag proppmätt och kan inte ens tänka på mat men lite exercise ska nog ändra på det!


Några bilder från stan


Mina snygga grabbar



Jag och mitt hjärta




Mamma älskar dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar