tisdag 15 maj 2012

One week left

...till min operation och jag börjar bli lite nervös. Fick hem dokumenten där jag skulle skriva under att jag förstår riskerna med en operation, och på sista sidan fanns statistik över hur vanligt (ovanligt) det är med så allvarliga komplikationer att man dör... 1 på 200 000 tydligen, som jämfördes med en människa i en storstad. Det hade jag heslt sluppit läsa!

Till något roligare; tog med L till badhuset imorse och vi hade sååå kul! Allra helst L förstås men jag njuter minst lika mycket av att se hans glädje. Garanterat en aktivitet vi kommer att ägna åt oss mer nu när det blir vinter och kallt ute.

Sen fick jag ett mejl från min agentur att jag är "on hold" för reklamfilmen jag var på audition för, inspelning sker  bara en vecka efter min operation så det är ju lite osäkert vilken status det kommer att vara på mej men det får jag ta då om jag blir utvald vill säga!

Nu ska jag bada och sen lägga min lille solstråle som är vid ovanligt gott mod så här på kvällskvisten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar