måndag 21 maj 2012

Dunedin

Nu är vi i Dunedin och jag är så nervös att jag mår lite smått illa. Ska alldeles strax iväg och träffa kirurgteamet och få lite info angående morgondagen.

Vårt hotell är iallafall jättefint och gjorde oss inte besvikna, det ligger precis vid havet och jag och L har redan hunnit med en springtur längs vattnet (självklart har vi med oss L:s cykel!) - den sista på länge gissar jag..

Bloggar kanske några rader till ikväll, nu måste jag byta om på L så att vi kan åka till sjukhuset.


Tog några bilder när jag och L var ute tidigare:


Jag älskar havet, en dag vill jag bo riktigt nära...



 ....som här, vårt hotell ligger rätt över vägen från det här!



Vårt hotell

3 kommentarer:

  1. Lycka till imorrn (säger man så?). Hursomhelst så hoppas jag att allt går bra och att läkarna tar väl hand om dig, så att du slipper vara nervös.
    Kram kram!
    /J

    SvaraRadera
  2. Önskar dig all lycka till imorgon! Det kommer att gå så bra! Kram! /C

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ni, det gick ju hur bra som helst - lite tack vare era lyckönskningar tror jag! Kramar

    SvaraRadera