söndag 20 maj 2012

Läggdags snart?

Herregud jag har verkligen längtat efter att få gå och lägga mej ända sen jag steg upp imorse, ett under att jag fortfarande sitter här vaken - klockan är ju ändå tjugo i åtta. Jag hålller ut i 20 minuter till sen kryper jag ner med min bok och läser några sidor innan jag slocknar.

Trots mitt zombietillstånd har jag ändå lyckats få en del gjort idag. Har rensat bland alla mina gamla studieböcker från Australien och kastat en hel bunt tillsammans med en massa annat skräp vi inte använder/behöver längre. Även plockat ner alla tavlor och foton från väggarna och packat i lådor så nu är det väldigt kalt här men lika bra att få det gjort så slipper jag peka och ge så många order sen haha



Wihoo - nu får jag äntligen gå och lägga mej, som jag längtat... 
Night Night kära läsare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar