söndag 6 maj 2012

Top Secret

 Fick precis ett sms från min agentur om att jag blivit utvald för en audition för en stor reklamkampanj som ska sändas på TV. Allt är tydligen "top secret" och inte ens min agentur har fått veta vilket företag det är för.

Hursomhelst, ska iväg om lite mindre än en timme så nu gäller det att försöka snygga till sej lite. Jösses, jag är skitnervös, har inte varit på en audition på jättelänge! Gaah, avskyr själva audition-grejen när man ska gå in och vara sitt sötaste, mest avslappnade o bubbligaste self.. det blir lätt tillgjort. Att stå framför kameran, iallafall när det gäller fotografering har jag inga problem med - det tycker jag är jättekul. Jag känner mej inte alls lika bekväm framför en filmkamera.. men det beror ju såklart på sammanhanget också. Är det sporter eller djur inblandade glömmer jag bort mej själv och slappnar av mer!

Okej, gotta go now om jag ska ha en endaste liten fjuttchans... så som jag ser ut nu lär jag inte ens bli insläppt ;)




Ett modelljobb jag gjorde för min hårsalong, hade lilla L i magen här men ingen visste :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar