söndag 20 maj 2012

Förlamande trötthet

...har jag drabbats av idag. Tror att det är den senaste veckan som slutligen hunnit ifatt mej, jag har bara sovit i snitt 5-6 timmar varje natt vilket är för lite för mej. Behöver 7-9 timmar för att orka så mycket jag vill.

Sen tror jag även att jag börjar slappna av efter att ha varit stressad under en längre tid över att allt varit så ovisst.. Och det gör att min kropp plötsligt strejkar, jag får liksom inte i den där extra växeln som jag brukar. Detta sker högst olägligt då detta är min sista dag som jag kan lyfta och packa ordentligt! Efter min operation på tisdag kommer jag ju vara "out of action" ett tag, och framförallt den första veckan. Samma vecka som det är galet mycket för C att göra nere på farmen och samma vecka som vi flyttar ut ur vårt hus.

Kanske är det inte så konstigt att jag känner mej extremt trött just nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar