torsdag 13 september 2012

2 år!

Idag blir vår älskade son två! Jag kan knappt förstå det själv, har vi verkligen varit föräldrar i två hela år? Men mest av allt, när blev min lilla bebis plötsligt den stora killen han är idag? Det har gått så fort, samtidigt som vi har hunnit uppleva en massa underbara saker tillsammans. Imorse blev det paketöppning i sängen, jag slog in en massa fina leksaksbilar och truckar från Viking Toys som morfar skickat från Sverige. Det blev fem paket sammanlagt, i det sista låg ett kinderägg och L fick mumsa i sej ena halvan i sängen! Önskar jag hade haft hans min fångad på bild, den var helt klart price less, "men mamma, får jag verkligen... choklad till frukost?!". Svaret är ja! På födelsedagar är allting tillåtet! 

Sen tog vi med oss L till Mini Muscle som han älskar och efter det blev det lunch tillsammans med farmor på favoriten Minami där hela personalen vet vad L heter :) Nu sover födelsedagskillen middag och jag ligger och vilar en stund på sängen. Vaknade nämligen med världens halsont och huvudvärk imorse. Igen! Mitt immunförsvar är verkligen obefintligt just nu, så fort jag frisknat till så blir jag sjuk igen känns det som. Men men, inte mycket att göra åt annat än att försöka ta hand om mej själv - sova och äta bra. Och oroa mej mindre! Stress är knappast bra för immunförsvaret.

Om cirka en halvtimme ska vi iväg på ultraljud för att se hur L:s syskon i magen mår. Bättre än sin mamma hoppas jag!


Två år idag! Min älskade unge - du är mitt allt.

3 kommentarer:

  1. Denna bild en kopia av dig, när du två år i vånsjöbro . så förväntansfull o livet ett äventyr o så Älskad.. O jag kan till 100% se att där är Lewis i Nya Zeeland o får det av sin älskade pappa o mamma..Grattis igen mitt älskade barn-barn.. mormor!

    SvaraRadera
  2. Grattishälsningar på 2-årsdagen!! (Det är fortfarande den 13 sept i Sverige ;o))
    Jag håller med dig om att tiden går fort, jag följde dig redan när du väntade L, men kan inte fatta att det redan gått två år?! Känns ju alldeles nyligt!!
    /J

    SvaraRadera
  3. Å grattis söta lilla L! :) Ser ut som att ni fick en härlig dag. /C

    SvaraRadera