torsdag 13 september 2012

Tänkvärt



Den här underbara texten såg jag inristad på en bänk idag när jag var ute och gick. Då slog det mej, Jag är lycklig! Visst kan vissa saker bli bättre men det viktiga är att jag är tacksam över det jag har nu. Kanske har jag kommit en bit ändå i det det som kallas livet!

Ultraljudet idag påminde mej ännu mer om hur glad jag är över vad som händer just nu. Det var full fart på den lilla krabaten där inne i magen, hon/han snurrade runt och sparkade och viftade med sina små ben och armar hejvilt och allt såg jättefint ut. Tack för det!

Nu ska jag och mina tjocka hals gå och lägga oss och förhoppningsvis få lite välbehövlig sömn!

God Natt fina läsare och tack för era kommentarer igår när jag kände mej riktigt låg och ledsen. Blev så glad när jag loggade in imorse och fick se era peppande ord!

1 kommentar:

  1. Ja, ibland behöver man bli påmind om allt bra man har, men tar för givet.
    Vad skönt att du mår bättre nu! Deppardagar är sk*t, men som tur är så brukar de gå över. Man kanske behöver de där usla dagarna för att bättre uppskatta alla bra dagar? Fast när man är nere så känns det ju aldrig så iofs... Sköt om dig!
    /J

    SvaraRadera