tisdag 11 september 2012

Inte mycket sömn

I natt sov jag inte många timmar. Dels kom vi i säng för sent i vanlig ordning (måste bryta den ovanan!), sen vaknade L vid ett-tiden och efter att jag varit upp till honom sov jag oroligt och ryckigt resten av natten för att vakna av mej själv klockan sex... Har alldeles för mycket i huvudet just nu tror jag. Lewis kalas, bröllop etc. 

Plus att jag låg och tänkte på vad vi ska ta med oss till farmen dit vi ska idag. C ska jobba ett par timmar  och jag och L ska hänga med E och lille C och gå på en playgroup som dom har där nere. Lite lustigt att jag inte hade en aning om den under hela tiden vi bodde nere på farmen till och från, men sen vi flyttade är det andra gången vi går på den!

Nä nu ska jag slänga ihop en snabb grötfrukost och sen göra i ordning mej och packa lunch och snacks åt L.

Vi hörs mot kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar