fredag 7 september 2012

Älskade lilla familj

Jag är så otroligt tacksam och lycklig över den lilla familjen som jag och C har skapat tillsammans. Ibland, som idag när vi tog med L till badhuset eller när vi tog en promenad ner till sjön och tittade på änder så slår det mej hur lycklig jag är över det vi har! Har alltid drömt om att ha en familj en dag, ni vet hur man kan få bilder av sej själv som äldre och hur man önskar att det blir - vägen dit har man ju sällan en aning om men att jag ville ha en egen familj det har jag vetat sen ung. 

Att det skulle bli tillsammans med en väldigt speciell man från andra sidan jorden - det gissade jag aldrig! Ibland är det kämpigt med hur vi ska planera framtiden, att min familj är så förbaskat långt bort och diverse kulturskillnader - men jag skulle inte vilja ha något ogjort. Vi har fått världens finaste son tillsammans och jag älskar min C mer för varje år vi delar. Att han är mannen i mitt liv är ingen tvekan!



Jag och L för en stund sen nere vid Lake Wakatipu - 
och pappa bakom kameran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar