torsdag 27 september 2012

Framme

Nu är vi i New Plymouth och jag önskar nästan att jag aldrig följde med. Hela C:s familj är sjuk i influensa och det känns nästan som om det skulle vara ett under om vi lyckades undankomma den. Men hoppas gör jag ju såklart! Önskar bara att folk kunde ta en på allvar när man säger att man verkligen inte vill att L ska bli sjuk (eller jag själv för den delen!) men en del blir istället förnärmade när man säger ifrån till pussande och kramande av L...

Aja ska skaka av mej det dåliga humöret nu och titta på X Faxtor med min älskling som just nu är iväg och handlar lite frukt och choklad åt oss!

Resan hit gick iaf toppen, det blir bara lättare att ha med sej L - han är så himla duktig om jag får skryta lite. Charmar alla och spexar och har sej så att det är svårt att hålla sej för skratt ibland!



På flygplatsen i Queenstown - iPaden var såklart med



Och C:s syster som vi gjorde sällskap med till New Plymouth!



Bak i bilen där jag och L satt under dryga 4 timmar. Gick över förväntan faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar