onsdag 26 september 2012

Önskar jag vore lite mer som en kille...

....när det gäller packning. Fasiken, jag är så himla omständig och jag kan seriöst hålla på en hel kväll med att packa min resväska. Och L:s då. Men det som tar mest tid är helt klart min egen, jag lägger i, tar ur, väljer bort, provar olika grejer tillsammans och till sist lägger jag i vad jag plockat ur igen. Eller nä, nu kanske jag överdrev lite men en himla tid tar det!

Fast sen får jag heller aldrig slut på klädkombinationer, saknar sällan något till skillnad från C som ofta gnäller  tredje dagen att han inte har nåt rent eller passande att ta på sej. Så kanske lönar det sej ändå i slutändan att vara lite omständig när det väl ska packas.

Nu är klockan efter 22 och jag ska springa ner och ta ur den sista tvätten o hänga upp. Sen blir det bums i säng! Night Night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar