tisdag 18 september 2012

En bra dag!


Vissa dagar känns det i hela kroppen att "det här blir en bra dag!". Så känner jag idag :) Visst, egentligen borde man ju bestämma sej för det varenda dag men ibland är det helt klart lättare! Pratade med min älskade mamma på Skype i över en timme i morse, om allt från bröllop till var vi ska bo i framtiden. Det var ett härligt samtal som lämnade mej med en massa hopp och energi!

Nu ska jag ta med mej min lille älskling och åka iväg och möta upp V för en fika sen ska jag åka till ett tryckeri och se om dom kan hjälpa mej med bröllopsinbjudningarna.

Hörs lite senare!




En dagens från ovan :) Den här tröjan är min favorit just nu! 

1 kommentar:

  1. Detsamma, kan jag säga till dig min älskade dotter.. Jag sov så gott första natten på länge, haft så mkt funderingar.. Men nu fick vi spåna lite, o så härligt att prata o att se er mina raringar...hoppas ni fick en mkt fin dag, o nu börjar min,som jag ska försöka ta vara på...kramelikram.. mum...

    SvaraRadera