fredag 28 september 2012

Lättnad

Det känns skönt att den här dagen är över, begravningar är alltid jobbiga och alla är spända, ledsna och när allt är över går luften ur en helt enkelt. Det var iaf en väldigt fin cermoni, med flera tal som berörde och fick gästerna att skratta. Tror att C:s farmor skulle varit nöjd med det sättet hennes liv blev hedrat och firat. 

Jag och L satt längst bak i kyrkan men L gjorde klart för alla att han fanns om man säger så.... Jag hade väskan full med olika mellanmål o grejer jag vet han gillar, men framförallt - iPaden var med (för att hålla en tvååring lugn är det mesta tillåtet). Grejen var bara att jag såklart inte kunde tillåta något ljud och det blev L tvärsur över, motorcrossarna lät ju inget! 

Så jag halvt släpade/halvt bar ut en skrikande liten kille till var jag trodde var en säker plats där ingen kunde höra oss. Men vi hamnade precis under ett öppet fönster som ledde in till kyrkan fick jag reda på senare. Haha. Jaja..inte hela världen. L tystnade ganska snart och vi kunde återvända in till kyrkan för resten av cermonin. Efter kyrkkaffe så spenderade hela släkten ett par timmar hemma hos C:s morbror som till L:s förtjusning har världens snällaste hund:



Molly heter hon och är galet kelsjuk

Nu är klockan snart 22 och både jag och C är såååå trötta så vi ska sova nu. Äntligen!

Night Night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar