lördag 1 september 2012

Nu kan det inte bli mycket bättre

Vilken lyxlördag jag har fått alldeles för mej själv! C har tagit med sej L till Cromwell för att köra cross, han hade nog tänkt att åka själv som vanligt men jag övertalade honom att det var min tur för lite egen-tid. Det var år och dar sen känns det som! Började först planera in en massa grejer som jag ville hinna med; ett yogapass, en sväng på stan, träffa nån (barnfri!)vän och fika, baka, måla, gå en långpromenad, ta ett bad och.... ja i stort sett allt jag inte kunnat göra själv på väldigt länge. Men vet ni vad, jag tror jag lägger ner min ambitiösa lista och stannar här i soffan med mina nya magasin, några bitar choklad och pepparmints-té!

Får jag ork och lust kanske jag tar en sväng ner på stan senare. Men annars tar jag det en annan dag. Nu ska jag kolla på Top Model :)





2 kommentarer:

  1. KÄnner igen det där att man vill passa på att göra precis ALLT när man väl ges möjlighet. Men ibland är det bästa precis det du gjorde. Låter väldigt skönt!!!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det så! Man vill liksom passa på och ta igen vad man saknat/inte haft möjlighet till, men det blir ju sällan bra att försöka klämma in ALLT på samma gång. Nä jag är jättenöjd med mitt beslut att ligga på soffan med choklad och tidningar och hann faktiskt med en skön promenad också - en helt perfekt spenderad eftermiddag med andra ord!

    SvaraRadera