lördag 15 september 2012

Party!

Jösses jag är helt slut efter att ha stått i köket sen 10 i morse fram tills nu ungefär. Men det blev ett lyckat kalas med 4 glada barn (2 st dök tyvärr inte upp pga sjukdom) som sprang omkring och lekte och stojade så att det kändes som det var minst det dubbla antalet :)

Jag glömde helt bort att ta några bilder av själva kalaset så fuskade lite och tog några efteråt istället...  



Så gott som avdukat festbord



Liten chokladnisse "cought in action" och en trött men nöjd mamma!



C köpte en heliummaskin imorse som vi blåste upp alla ballonger i taket med!



Och jag gjorde snittar, minipajer och cupkakes för fulla muggar...



Det åts hejvilt men vi har ändå två såna här fat kvar i kylen! 
Plus en del mat precis som jag gissade :)

Nu ska jag lägga mej raklång i soffan och kolla på film med min älskling. Bara vi två!

Vi hörs imorgon....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar