onsdag 26 september 2012

Mitt nya lack!

Igår hade jag manikyr och pedikyr här hemma efter att L somnat. Det är något jag alltid försöker hinna med innan vi ska resa nånstans, man känner sej direkt lite extra fin! Mitt nya lack från O.P.I målades på både tå- och fingernaglar - I love it! 



Det är svårt att göra färgen rättvisa på bild, den är mer gulbronzig än den ser ut här

Var ner på Plunket med L i morse och träffade S och N, sen mötte jag och L upp C på Starbucks och tog en fika. Efter lite fix på stan och en lunch hemma har klockan hunnit bli kvart i tre och jag ska spendera de närmsta timmarna med att röja, tvätta och packa för imorgon. Vi måste åka till flygplatsen redan 8.30 så allt måste vara fixat och klart ikväll!  Skulle så gärna hinna med en promenad i eftermiddag också, men vi får se hur det blir med det... Inte hela världen om jag inte får in det. 

Hörs lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar