fredag 21 september 2012

Underbara tystnad

Kom just in från en härlig långpromenad - alldeles själv för ovanlighetens skull! Jag har ju annars alltid med mej L, antingen i vagnen eller på cykeln så det kändes ovanligt men väldigt skönt att gå själv :) Brydde mej inte ens om att ta med mej iPoden, utan njöt istället av att gå i tystnad.

Joggade lite till och från och det kändes riktigt bra, det enda är att jag som gravid får en sån himla "kissnödigkänsla" när jag springer. Men jag njöt av några korta sträckor och gick emellan, då funkade det!

Det är förresten så sjukt fint ute just nu, alla träd knoppar och allting har börjat blomma - det är verkligen vår i luften! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det visst Indiskt till middag har C bestämt. Jag hade tänkt göra tacos men det kan vi äta imorgon :)


Dags att hoppa ur träningskläderna och svida om till mysbrallor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar