torsdag 6 september 2012

Dålig start

Om jag vaknade och var på topp igårmorse så har den här morgonen verkligen varit det motsatta... Vaknade vid sju och kände mej som jag blivit överkörd av ett tåg då jag var uppe flera gånger i natt med L som hade ont i magen. Andra gången blev jag så klarvaken att jag dessutom stannade uppe en timme framför datorn, läste bloggar och tittade på ett avsnitt av Breaking News. Har hört en del om programmet men aldrig sett det, äh jag tyckte det var sådär. Filip och Fredrik var så jobbigt gapiga och skämt om SPRIIIT och fylla verkade vara det enda som roade dem. Har jag tappat den svenska humorn kanske efter över sex år utomlands? Mycket möjligt.

Hursomhelst tillbaka till min morgon. Kände mej som sagt som jag blivit mosad av ett tåg, men var så hungrig (är det varje morgon nu) att jag var tvungen att gå upp och göra frukost. Men först gick jag in på toaletten och satte foten i en kisspöl nedanför toaletten (aaargh finns det nåt värre??). Väl ute i köket slänger jag ner en tepåse i min tekopp bara för att upptäcka att C ännu en gång rivit bort snöret (för att använda det som tandtråd!) så det gått hål i påsen. Jag får således svarta tefrön flytandes i hela min kopp.

Tro mej, jag informerade honom om både kisspölen och tepåsen innan jag gick ut i köket igen för att göra en skål med yoghurt och frukt. Bara för att fastna i en av kökslådorna och riva upp ett hål i mina enda mysbyxor  som sitter skönt och faktiskt ser okej ut... Dessutom är de från H&M:s mama-linje så kan knappast gå ut och köpa ett par nya :(  Det var min morgon det...  Hoppas innerligt att min dag inte fortsätter i samma tecken. Då går jag fasiken och lägger mej igen!

4 kommentarer:

  1. Fy vilken dålig start på morgonen du verkar haft, hoppas verkligen dagen blir bättre!!

    Angående Filip och Fredrik så tycker jag också dom har spårat ur dom senaste åren... eller så är det man själv som vuxit upp. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst har dom spårat lite? Känns som dom tycker att dom är lite för tuffa och liksom bättre än alla andra... Eller så är det precis som du säger vi som har växt upp haha

      Radera
  2. Usch, jag hoppas att resten av dagen blev bättre. aldrig roligt att börja dagen så :( Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej fy, en sån morgon hoppas jag att jag slipper på ett tag! Fast sen måste man väl ha riktigt dåliga dagar ibland för att värdesätta dom bra kanske :) Kram!

      Radera