torsdag 6 september 2012

Njaa...

Det vette sjutsingen om denna dag blev så mycket bättre än den startade. Eller jo, några bra grejer hände faktiskt:

  • Vi åt en jättegod lunch på Minami igen - jag tröttnar aldrig på det stället! 
  • Jag fick två timmar för mej själv nere på stan där jag passade på att uppdatera min garderob lite. Inget jag har passar nämligen just nu med den växande magen - Deja vu!
  • Jag och älsklingen åkte in till QT när L somnat och drack varm choklad med vispgrädde på Starbucks medan regnet öste ner och det blixtrade ute - väldigt mysigt! Sen gick vi på bio - andra gången den här veckan(!)
Däremot upptäcker jag när jag kommer hem att jag tappat mitt diamantörhänge... Jag är verkligen inte gjord för att ha dyra smycken, lyckas antingen ha sönder dem eller tappa dem :( Är nog en rätt stor risk att örhänget åkte när jag provade tröjor i stan, och chansen att nån hittat det lär ju vara minimal men jag ska ändå gå tillbaka imorgon och höra efter. Håll tummarna!!

1 kommentar:

  1. Vilken lyx med bio två gånger samma vecka!
    Hoppas att du hittar ditt örhänge.

    SvaraRadera