måndag 3 september 2012

Afternoon Walk

Har lyckats klämma in två promenader idag trots det dåliga vädret. En tog jag i duggregnet med L i vagnen då han skulle sova middag, blev en skön workout för mej då vi gick ner till Frankton Road och sen upp för en värstingbacke på vägen hem. Stannade på toppen och gjorde lite utfall, benböj, pushups och dips på en bänk innan jag fortsatte hem. Alldeles lagom jobbigt men räckte för att jag skulle bli varm i kläderna!

Nu i eftermiddags blev det dock en lugnare variant då det var L:s tur att komma ut och sträcka på benen! Vi matade ankor och medan jag stod med kameran i handen och tog några bilder på L och C kom ett jättegulligt äldre par och frågade om vi ville att de skulle ta ett familjefoto? "Nej det är ok" svarar C medan jag utropar "Ja tack, jättegärna!" haha. Hur ofta händer det att vi hamnar på samma bild, självklart måste man ta tillfället i akt :)

Och titta vad fint det blev, C glömde visserligen att ta av sej sina sunnisar men ändå:



En stor buske hamnade visst i bakgrunden men vad gör väl det - 
viktigast är att vi alla tre (4!) kom med :)


-

Jag och min lille älskling



Solen tittade tillochmed fram en stund - och kolla in de underbara färgerna det skapade!



Mina killar! Undrar om jag fortfarande säger det om ett halvår? 
Eller om det är en mixad grupp då? :)



Änderna som vi matade med bröd blev mätta och belåtna!



Precis innan vi åkte hem...

2 kommentarer:

  1. Stort grattis till graviditeten, den nyheten hade jag helt missat!!! Härligt!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla!!! Den som väntar på nåt gott heter det ju och i det här fallet stämde det...Jag är så himla glad och tacksam!

    SvaraRadera