måndag 24 september 2012

Måndagstankar

Godmorgon! Sitter här och funderar lite på det här med bloggande. Jag bloggar nog oftast när jag är glad, har något roligt att berätta eller fina bilder att visa. Och det ger ju en skev bild av verkligheten, att saker och ting verkar som de alltid är guld och gröna skogar. Men så är det såklart inte! Jag lovar att det är vardag här också med diverse tråkiga måsten och onödiga smågnabb. Fast det hoppas jag att ni läsare förstår.

Vill att min blogg ska vara en positiv plats där man kan gå in och läsa några rader, piggas upp och inspireras på ett eller annat sätt. Samtidigt så vill jag verkligen inte vara nån "rosafluff-blogg" där allt verkar perfekt hela tiden! Men det tycker jag inte att jag har? Eller?

Vad gillar ni mest att läsa om? Vet att jag frågat förut men kanske har jag fått några nya läsare sen sist. Och sen är det alltid intressant att höra er stammisars åsikter om varför ni återvänder hit :)

1 kommentar:

  1. Du har en väldigt bra blogg tycker jag! Jag är ju lite i samma sits med en man från Australien så det är samma problematik med tankar om distans och kulturskillnader osv hos oss. Men såklart samtidigt helt fantastiskt att få uppleva två länder på så nära håll!Det var bla därför jag fastnade för din blogg. Men också för alla superfina bilder på NZ, om heminredning, träning och livet på andra sidan jordklotet i allmänhet! Keep up the good work :) Kramar

    SvaraRadera